Filtres de recherche d'offres

English speaking babysitter

6 mai - 75008 - PARIS
Be My Nounou offers a range of childcare jobs in Paris to take care of little VIP’s from 3 to 12 years old. We’re a unique childcare agency that works one-to-one to help amazing babysitters find amazing positions. We are looking for English speaking babysitters or teachers available : • at least 1 day per week (from 4 pm to 8 pm) • or on (...)

English speaking babysitter - Be my nounou

6 mai - 75008 - PARIS
Be My Nounou offers a range of childcare jobs in Paris to take care of little VIP’s from 3 to 12 years old. We’re a unique childcare agency that works one-to-one to help amazing babysitters find amazing positions. We are looking for English Speaking Babysitters or Teachers available : • at least 1 day per week (from 4 pm to 8 pm) • or on (...)

Baby sitting and tutoring jobs In Paris With Be my nounou (Paris)

6 mai - 75008 - PARIS
Are you looking for a job in Paris ? Be My Nounou is a childcare agency based in Paris. We offer babysitting positions to native or bilingual English speakers to help take care of French children in Paris and the suburbs of Paris. At Be My Nounou we focus on games and activities as a great tool for children to learn English, and we are (...)

Babysitting and Tutoring jobs (September 2017 start) - Be My Nounou

6 mai - 75000 - Paris

ANimateur/trice Jeunesse BESANCON

30 avril - 59100 - Roubaix
Poste à pourvoir dès maintenant pour les vacances scolaires d’été et/ou les temps périscolaires, dans toutes nos régions : Lille, Saint-Quentin, Beauvais, Senlis, Paris, Versailles, Poissy, Créteil, Reims, Rouen, Evreux, Rennes, Nantes, Nancy, Metz, Lyon et Besançon, N’JOY est une société prestataire dans le domaine de l’animation socio-culturelle (...)

Animateur/trice Jeunesse EVREUX

Animateur/trice Jeunesse ROUEN

Animateur/trice Jeunesse LILLE

Professeurs/étudiants pour cours particuliers H/F

25 avril - 75015 - PARIS 15
Nous recherchons des professeurs ou étudiants pour donner des cours particuliers dans toutes les matières. L’activité peut se faire à distance via Skype, par exemple, chez vous ou au domicile de l’élève. Tous les profils sont les bienvenus. Inscription en ligne : https://www.professeurparticulier.com/inscription-de-ifacasso.html

Agent à domicile

24 avril - 38170 - Seyssinet Pariset
Sous l’autorité du Responsable de Secteur, vous intervenez aux domiciles des familles afin d’assurer l’entretien courant de la maison ou appartement (ménage, repassage, cuisine simple, rangement, vaisselle...). Vous aimez aider les autres. Vous êtes mobile et autonome. Vous assurez les déplacements en autonomie sur le secteur de Seyssins/Seyssinet (...)